روابط عمومی ها باید همه آنچه را که می توان گفت در اختیار مردم بگذارند. به نظر من روابط عمومی ها باید مشخص کنند انتظار مردم و دستگاه ها از آنان چیست؟ باید با مردم صادقانه رفتار شود و با زبان فریب با آنها رفتار نشود. یعنی دور از اغراق و بدون قصد سرگرم کردن مردم با آنها ارتباط برقرار کرد.

 

برای مطالعه بیشتر، ادامه مطلب پائین را کلیک کنید.


ادامه مطلب
+ نوشته شده توسط محمًد معادیفر در ۱۳۸۹/۱۰/۲۸ و ساعت 12:57 |
 

   با مطالعه سيره پيامبر اعظم(ص) مي توانيم الگوي جديدي از روابط عمومي را كه متاثر از خُلق عظيم محمدي(ص) است، تحت عنوانالگوي روابط عمومي برتر" ارائه نمائیم، مواردی مانند "مهرورزي با مردم" ، "صـداقت" ، " بهره گيري از افكار عمومي و مشورت"، "اخلاق نيك و نيكي با مردم" ، "عيب پوشي" ، "آگاهي بخشي و اطلاع رساني" و "شيوه سخنراني و سخنگويي" را مي توان اجزاي اصلي رفتار ارتباطي پيامبر اعظم (ص) تلقي كرد .


ادامه مطلب
+ نوشته شده توسط محمًد معادیفر در ۱۳۸۹/۱۰/۲۲ و ساعت 10:42 |
 

 

اصول اوليه روابط عمومي

 

    در روابط عمومی هر دستگاه و سازمانی، یک سری اصول و مبنا برای انجام امور وجود دارد که اگر رعایت شوند، روابط عمومی ها و دست اندرکاران آن بهتر خواهند توانست به اهداف خود دست پیدا کنند، این اصول عبارت اند از :

 

1ـ ادب و نزاكت كارگزاران

۲ـ ارائه‌ي خدمات شايسته در راستاي منافع عامه

۳- ...

 

 

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده توسط محمًد معادیفر در ۱۳۸۹/۱۰/۰۴ و ساعت 10:47 |