واقعیتهای روابط عمومها در دنیای امروز
- ارتباط فراگیر، نوعی «دارائی نامحسوس» و «مزیت برجسته» و «سرقفلی ارزشمند» است.
- ارتباط فراگیر، ایجاد، تقویت و حفظ ارتباطی «هدفمند، ارزشمند و نظاممند» با ذینفعان، تأثیرگذاران و مخاطبان مورد نظر برای موفقیت و ماندگاری است.
- رشد چشمگیر رسانههای اجتماعی و نوین و هوشیاری اجتماعی. BUSH
- حسّاس شدن سازمانها به بازاریابی و برند سازمان و شهرت، ذهنیت و منزلت در جامعه
- توسعه کانالهای ارتباطی و بهبود ارتباط و تعامل با استفاده از فناوریهای نوین
- حسّاسیت سازمانها به «برند الکترونیک» و نقش آن و انتظار از واکنش و بازخوردهای آنی و گسترده و مستقیم
- تغییر و جابهجائی مرزبندی، مبانی و رابطهمندی بین «روابط عمومی و بازاریابی» و تبلیغ و ترویج و ارتباطات و برندسازی»
- کهنگی، یکنواختی، عدم پویائی و عدم اثربخشی رفتارها، راهکارها و سبک مدیریت روابط عمومیها و ضرورت بازآزمائی و بازآفرینی آنها. (BASKIN,HEIMAN & TOTH)
- نسل نوین مخاطبان و انقلاب «انتخاب و انتظار»
- بیاعتنایی، بیاعتمادی و بی تفاوتی به فعالیتهای روابط عمومی و بازاریابی ناشی از تجربیات و رفتارهای غیرحرفهای، بداخلاقیها، نادرستیها و خلافکاریها. (MAXHSM 2008)
- نقشآفرینی مهم روابط عمومیها در اداره کردن برند در شرایط رکود، کسادی و شرایط دشوار بازارها و اثربخشی بیشتر روابط عمومی نسبت به تبلیغات. (GLOBAL PUBLIC RELATIONS 2010)
- نیاز به پیامرسانی همیشگی «برند سازمان» در هر نقطه تماس و ارتباط با مخاطب توسط روابط عمومیها
+ نوشته شده توسط محمًد معادیفر در ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ و ساعت
8:26 |