مباني اقناع و تبليغ: يكي ديگر از Pهاي بازاريابي Promotion يا ترفيعات يا ترويجات است. اخيراً به جاي اين واژه از ارتباطات يكپارچه بازاریابی يا IMC نام برده ميشود كه در واقع سيستم ارتباطي ما با محيط است، بدينوسيله است كه ما به جامعه مشتريان اعلام ميكنيم حضور داريم و آنها نيز از حضور ماه مطّلع ميشوند.
برای مطالعه بیشتر، فایل را دانلود نمائید.
https://s20.picofile.com/file/8447009850/%D8%A7%D9%82%D9%86%D8%A7%D8%B9_%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA.pdf.html
+ نوشته شده توسط محمًد معادیفر در ۱۴۰۰/۱۱/۰۷ و ساعت
8:41 |