بهترین شبکه‎های اجتماعی برای کسب و کار چه هستند؟

به چنین سوالی نمی‌توان پاسخ قطعی داد. باید دید مخاطبان و مشتریان شما در کدام شبکه‌های اجتماعی حضور دارند و بر این اساس تصمیم بگیرید. کسی که دغدغه کاریابی دارد یا می‌خواهد ارتباطات حرفه‌ای خود را گسترش دهد، ممکن است لینکدین را مناسب ببیند. فرد دیگری که در خرده فروشی فعال است، ممکن است اینستاگرام را ترجیح دهد. فعالان دیجیتال مارکتینگ (خصوصاً کسانی که فریلنسر/آزادکار هستند) در توییتر حضور فعّال دارند و خلاصه هر فعالیت و کسب و کاری، شبکه اجتماعی مناسب خود را پیدا می‌کند. حتی فرصت‌ها و محدودیت‌های محلّی و منطقه‌ای بر انتخاب شبکه‌های اجتماعی تأثیر می‌گذارند. مثلاً مسدود شدن و محدود شدن بسیاری از شبکه‌های اجتماعی در ایران باعث شده بسیاری از کاربران به سراغ معدود شبکه‌های فعاّل (به‌ویژه اینستاگرام) بروند. بنابراین با وجودی که ممکن است در کشوری دیگر، اینستاگرام را برای یک صنعت یا بازار خاص مناسب ندانند، این شبکه اجتماعی در ایران یک گزینه مناسب برای کسب و کار شما باشد.

+ نوشته شده توسط محمًد معادیفر در ۱۴۰۳/۰۸/۰۸ و ساعت 8:6 |