قالب‌های خبری:

  • در رسانه‌ها به کالبد و ساختار شکلی پیام به مخاطب، "قالب" می گویند.
  • فرهنگ آکسفورد طرح، نقشه کلی و چینش هر چیز [عناصر خبری] را "قالب" تعریف می‌کند.
  • قالب‌های خبری، فرم نهایی محصول "پیام" در رسانه‌ها را برای ارائه به مخاطبان مشخّص می‌کند و در واقع نوعی "بسته‎بندی پیام" به شمار می‌رود.

برای مطالعه بیشتر، فایل را کلیک کنید.

https://s32.picofile.com/file/8480432234/%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A8_%D9%87%D8%A7%DB%8C_%D8%AE%D8%A8%D8%B1%DB%8C.pdf.html

+ نوشته شده توسط محمًد معادیفر در ۱۴۰۳/۰۸/۲۰ و ساعت 11:35 |