اهمیت ارتباطات داخلی در سازمانها و کسبوکارها
توسط Nahid Rezaei فنی و شبکه, نکسفون تلفن ابری, تلفن ثابت سازمانی, نکسفون بدون دیدگاه
تصور کنید در یک روز شلوغ کاری، نیاز دارید سریع با چند نفر از همکارانتان هماهنگ شوید. یکی در طبقه بالا مشغول جلسه است، دیگری در سفر کاریست و نفر سوم پشت خط تلفن. تماس گرفتن با تکتک آنها زمانبر است، شاید هم بینتیجه. حالا اگر بتوانید همه را در یک پیامرسان داخلی، درست داخل همان سیستم تلفن سازمانی، پیدا کنید و همزمان با همه در ارتباط باشید، چه میشود؟ دقیقاً همینجاست که فناوریهای جدید به کمک شما میآیند.
امروزه بسیاری از شرکتها به سمت استفاده از سرویسهای تلفن ابری یا همان Hosted-PBX رفتهاند. این سیستمها برخلاف تلفنهای سنتی، فقط یک وسیله تماس نیستند؛ بلکه بستری یکپارچه برای تماس صوتی، مکاتبه، همکاری تیمی و حتی مدیریت تماسها فراهم میکنند. یکی از امکانات بسیار مهمی که در این سیستمها دیده میشود، پیامرسان داخلی است؛ ابزاری که شاید در نگاه اول ساده بهنظر برسد، اما تأثیر بزرگی بر بهرهوری سازمان دارد.